Onze Uitjes experts

Mijn moeder werd dit jaar 75 jaar en wilde graag iets doen om dat te vieren. Ik vroeg haar wat vind je leuk? Haar antwoord was ik wil wel varen en taart eten ergens, zou dat kunnen? Toevallig had ik op Facebook gezien dat Langedijker uitje van alles organiseerde en die heb ik meteen een berichtje gestuurd. Dezelfde dag kreeg ik een berichtje van Ruby over wat er mogelijk was. Nog toevalliger was dat we elkaar ook al kende. Alles was super geregeld. We hebben door Langedijk gevaren in een open boot, omdat het gelukkig goed weer was. Lekker koffie en thee gedronken met appeltaart in de boot ergens op het water. Leuke schipper en nog een leuke familie foto erbij, maakte het een leuke middag om niet te vergeten. Zelfs het jongste gezinslid van ander half jaar heeft zich kostelijk vermaakt. Dus als je een leuk uitje zoekt, zou ik dit zeker aanraden.

- Yvonne Hoogendoorn

Met ons bedrijf zijn wij bij Langedijker Uitje terecht gekomen met de vraag of zij wilden meedenken iets leuks te organiseren voor het jaarlijkse bedrijfsuitje. Nou dat is op en top gelukt. Een leuk programma werd voor ons in elkaar gezet met in ons geval, een rondvaart door het duizend eilanden rijk, een jeu de boules clinic(echt super leuk) met saté buffet, drinken en al. Helemaal compleet en super geslaagd en met een groep van ongeveer 50 man is dat wel een uitdaging. Bedankt hiervoor en zeker aan te bevelen.

- Norman Cools

Voor het jaarlijkse uitje van Holvast Elektrotechniek B.V. hebben wij de hulp van LangedijkerUitje ingeschakeld. Ruby heeft leuke ideeën en ons fantastisch geholpen. Met haar enthousiaste welkom en haar roze auto start de middag meteen goed. Wij hebben genoten op de Solex door Langedijk. Bedankt voor alles!!!

- Marcel Holvast

Voor het jaarlijkse neven en nichtenuitje zochten wij een dagje uit in de regio. Een leuke gezellige dag waar naast genieten ook genoeg ruimte was voor het nodige bijpraten.
Ruby heeft dit super opgepakt! Haar voorstel om te varen en een high beer/wine te boeken is goed gevallen bij iedereen! Van de koffie met appelgebak naar een boot vol super fijne zeer verse belegde broodjes naar een zonnig terras waar onze high wine en beer klaar stonden!! Een volle dag die voorbij vloog! Een goed gevuld arrangement voor de juiste prijs.
Bedankt aan de gastvrouw die dit mogelijk heeft gemaakt!

- Mijke Zijp

Ruby heeft voor mij en m'n vriendinnen een boottocht met schipper en aansluitend een high wine in de Kolenist verzorgd. Het was een supermiddag. Ruby is ontzettend enthousiast en gedreven. Ga zo door!

- Linda Bakker

Dit weekend een zeer goed verzorgd familieuitje mogen beleven! Heerlijke appeltaart, fietsen, kanotocht gemaakt, lunch, diner en overnachting. We zijn overal heel gastvrij ontvangen en positief verrast over wat er allemaal valt te ontdekken in het prachtige Langedijk. Bedankt LangedijkerUitje!

- Lisa Kemeling

Een heerlijke dag gehad. Ruby doet alles wat in haar macht ligt om aan je wensen te voldoen voor een geslaagd dagje!

- Jerry Klaver

We hebben met de vrienden afgelopen zaterdag een gezellig uitje gehad. Alles was geregeld, gezellige gastvrouw en er werd goed geluisterd naar de verschillende diëten. De kajak tour was zeker een leuke aanvulling.

- Fenny Zuurbier Pancras

Wij hebben een prachtige dag gehad geheel verzorgd door Ruby. Eerst met de loopfietsen op pad.Een aparte ervaring kan ik wel zeggen. En 's middags een rondvaart met gids Jan die zeer vermakelijk kon vertellen over de duizend eilanden. Ook hadden we een overheerlijke picknickmand voor onderweg. Als afsluiting hebben we onze eigen groenten geveild in het veilinghuis. Gingen we toch bijna met 65 kg. uien naar huis! We hebben genoten. Top!

- Martin Koopman

Een geslaagd uitje. Zeer prettig contact gehad over een op maat gemaakt uitje. Toen we dit rond hadden was ons samengestelde uitje niet mogelijk ivm de vakantie, maar super goed alternatief bedacht.

- Chantal Kösters

Super leuk uitje gehad met kantoor. Suppen door de prachtige wateren van Langedijk en achteraf heerlijk gegeten bij het Bakkershuys. Goed geregeld, Ruby!

- Marina Molenaar

Ons jaarlijkse uitje van AD autobedrijven was heel goed geslaagd! Mede dankzij het heerlijke weer en Ruby van Langedijkeruitje!
Lunch, kloetclinic,kloeten,kolen stapelen en veilen, indoor barbeque, super leuk. Dank je wel. Zeker een aanrader of 1 van de andere arrangementen . Goed bezig ook voor de ondernemers in Langedijk.

- Trudi Swinkels

Met Loonbedrijf Poland hebben wij afgelopen zaterdag een super leuk uitje beleefd. De ontvangst door Ruby was zeer welkom te noemen. Het vooraf besproken arrangement was precies zoals planning. Top georganiseerd en door de deelnemende bedrijven super uitgevoerd. Zeker aan aanrader want alles wordt je uit handen genomen en je kunt relaxed genieten van de dag.

- Marije Zuurbier

Wat een superleuk concept!!! Hele leuke uitjes in een prachtige omgeving! Het enige wat je zelf doet is genieten! Ruby is een fantastische gastvrouw met veel passie voor haar bedrijf. Ga zo door!

- Angelique Klein

Mijn opa werd een paar maanden geleden 90. Namens de kleinkinderen gaven wij ze een uitje , georganiseerd door langedijker uitje. Samen met Ruby een geweldige dag mogen samenstellen. Ze werden thuis opgehaald met paard en wagen, lunch in de knip, boottocht naar het waarland en een diner en overnachting in de boereplaats. Opa en oma hebben een geweldige dag gehad! Ruby ging de hele dag mee om het hun aan niets te laten ontbreken en prachtige foto’s te maken! Ik kan niet anders zeggen dan dat we laaiend enthousiast zijn met zijn allen!

- Esther Schram Schilder

Voor ons jaarlijkse vriendenuitje hebben wij Langedijker uitje benaderd voor de invulling daarvan. Wij werden gastvrij ontvangen door Ruby waar na wij hard aan de slag gingen met kolen stapelen, kloeten en veilen. Tussendoor kregen wij een Langedijker kruidenbittertje en na het harde werken een drankje en bittergarnituur. Vervolgens een indoor bbq bij de Kolenist. Erg gelachen en genoten! Bedankt voor de organisatie en de mooie foto’s!

- Sonja Stegers-Vos

Ruby wat heb je een fantastisch mooie dag voor ons verzorgd. Het was een feestje om de hele dag over ons heen te laten komen zonder zorgen. Zo wordt een familiedag regelen wel heel makkelijk gemaakt....
Volgend jaar weer 😀 Dank je wel! Groetjes Rianne

- Rianne

Afgelopen maandag een heel gezellig teamuitje gehad, georganiseerd door Ruby.
Mooie vaartocht door de duizend eilanden en heerlijk buiten gegeten bij de Kolonist. Het was goed geregeld en we hebben als herinnering hele mooie fotos gehad van Ruby!

- Carin Muileboom-commandeur

Na een leuk welkomswoordje van Ruby, kregen we een heerlijke broodtafel. Daarna met de hele tennisclub (het lekke balletje) kool stapelen en kloeten.. Super gezellig, mede door het prachtige weer.. Via de broekerveiling daarna een heerlijke bbq.. Alles prima verzorgd en door het weer tot in de late uurtjes uitstekend voor mekaar.. Dank je Ruby.

- Dick Vleugel

Ruby heeft voor ons een lunch bij de kolenist en een boottocht door het duizend eilanden rijk georganiseerd. Ze was er met haar gezelligheid èn camera, om ons te ontvangen en ook weer aan het eind van de boottocht. Bedankt Ruby voor de goede zorgen en de prachtige foto's!